Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5188
Title: Освітньо-розвивальне середовище початкової школи як фактор становлення духовності молодших школярів
Other Titles: Образовательно-развивающая среда начальной школы как фактор становления духовности младших учеников
Educational and developmental environment of the primary school as the factor of spiritual formation of junior pupils
Authors: Писарчук, Оксана Тарасівна
Bibliographic description (Ukraine): Писарчук О. Т. Освітньо-розвивальне середовище початкової школи як фактор становлення духовності молодших школярів [Текст] / О. Т. Писарчук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 18-24. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: духовність
середовище
освітньо-розвивальне середовище
початкова школа
молодші школярі
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Досліджені чинники, умови та особливості організації освітньо-розвивального середовища початкової школи як фактора становлення духовності молодших школярів. Конкретизовані поняття та визначені основні компоненти освітньо-розвивального середовища початкової школи у контексті становлення духовності учнів, а також умови забезпечення його результативності.
Исследованы факторы, условия и особенности организации образовательно-развивающей среды начальной школы как фактора становления духовности младших школьников, конкретизированы понятие и выделены основные компоненты образовательно-развивающей среды начальной школы в контексте становления духовности учеников, а также условии обеспечения его результативности.
This article explores the factors, conditions and peculiar features of organizing of educational and developmental environment of primary school as the factor of formation of spirituality of junior pupils; the concepts are concterized and main components of educational and developmental envorinment of the primary school are defined in the context of spiritual formation of pupils and also the conditions of its effectiveness are outlined.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5188
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pusartsuk.pdf595,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.