Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/56
Название: Онлайнові навчальні системи як засіб формування компетентності учнів і студентів
Другие названия: Онлайновые обучающие системы как способ формирования компетентности учащихся и студентов
Online training systems as the mean of forming competence of students
Авторы: Сейдаметова, Саніє Мамбетівна
Терещенко, Світлана
Библиографическое описание: Сейдаметова, С. Онлайнові навчальні системи як засіб формування компетентності учнів і студентів / С. Сейдаметова, С. Терещенко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 1. – С. 94-98.
Дата публикации: мар-2011
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: компетентність
компетентнісний підхід
дистанційне навчання
освітнє середовище
інформаційні технології
Краткий осмотр (реферат): Охарактеризовано технології компетентнісного підходу в навчанні інформатики на прикладі за-стосування елементів самоосвіти й дистанційного навчання. З’ясовано, що формування компетентно-стей учнів обумовлено реалізацією не тільки певного змісту освіти, але й адекватних методів та тех-нологій навчання; вивчення інформатики із застосуванням дистанційного навчання дає можливість уч-ням ВНЗ і середніх загальноосвітніх навчальних закладів отримувати додаткові знання і навички інфор-маційно-комунікативної культури.
Охарактеризованы технологии компетентностного подхода в обучении информатике на примере применения элементов самообразования и дистанционного обучения. Выяснено, что формирование ком-петентностей учащихся обусловлено реализацией не только определенного содержания образования, но и адекватных методов и технологий обучения; изучение информатики с применением дистанционного обучения дает возможность учащимся ВУЗов и средних общеобразовательных учебных заведений полу-чить дополнительные знания, и навыки информационно-коммуникативной культуры.
Technologies of competence approach in teaching computer science at the example of self-application of elements and distance learning are characterized. It was found that the formation of the competences of students caused by not only the specific content of education, but adequate methods and learning technologies; informa-tion technology learning with the use of distance learning allows students of higher educational establishments and secondary schools to gain additional knowledge and skills of information and communication culture.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/56
Владелец авторского права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sejdametova_Tereschenko.pdf176,48 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.