Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/56
Title: Онлайнові навчальні системи як засіб формування компетентності учнів і студентів
Other Titles: Онлайновые обучающие системы как способ формирования компетентности учащихся и студентов
Online training systems as the mean of forming competence of students
Authors: Сейдаметова, Саніє Мамбетівна
Терещенко, Світлана
Bibliographic description (Ukraine): Сейдаметова, С. Онлайнові навчальні системи як засіб формування компетентності учнів і студентів / С. Сейдаметова, С. Терещенко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 1. – С. 94-98.
Issue Date: Mar-2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: компетентність
компетентнісний підхід
дистанційне навчання
освітнє середовище
інформаційні технології
Abstract: Охарактеризовано технології компетентнісного підходу в навчанні інформатики на прикладі за-стосування елементів самоосвіти й дистанційного навчання. З’ясовано, що формування компетентно-стей учнів обумовлено реалізацією не тільки певного змісту освіти, але й адекватних методів та тех-нологій навчання; вивчення інформатики із застосуванням дистанційного навчання дає можливість уч-ням ВНЗ і середніх загальноосвітніх навчальних закладів отримувати додаткові знання і навички інфор-маційно-комунікативної культури.
Охарактеризованы технологии компетентностного подхода в обучении информатике на примере применения элементов самообразования и дистанционного обучения. Выяснено, что формирование ком-петентностей учащихся обусловлено реализацией не только определенного содержания образования, но и адекватных методов и технологий обучения; изучение информатики с применением дистанционного обучения дает возможность учащимся ВУЗов и средних общеобразовательных учебных заведений полу-чить дополнительные знания, и навыки информационно-коммуникативной культуры.
Technologies of competence approach in teaching computer science at the example of self-application of elements and distance learning are characterized. It was found that the formation of the competences of students caused by not only the specific content of education, but adequate methods and learning technologies; informa-tion technology learning with the use of distance learning allows students of higher educational establishments and secondary schools to gain additional knowledge and skills of information and communication culture.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/56
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sejdametova_Tereschenko.pdf176,48 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.