Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/56
Назва: Онлайнові навчальні системи як засіб формування компетентності учнів і студентів
Інші назви: Онлайновые обучающие системы как способ формирования компетентности учащихся и студентов
Online training systems as the mean of forming competence of students
Автори: Сейдаметова, Саніє Мамбетівна
Терещенко, Світлана
Бібліографічний опис: Сейдаметова, С. Онлайнові навчальні системи як засіб формування компетентності учнів і студентів / С. Сейдаметова, С. Терещенко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 1. – С. 94-98.
Дата публікації: бер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: компетентність
компетентнісний підхід
дистанційне навчання
освітнє середовище
інформаційні технології
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовано технології компетентнісного підходу в навчанні інформатики на прикладі за-стосування елементів самоосвіти й дистанційного навчання. З’ясовано, що формування компетентно-стей учнів обумовлено реалізацією не тільки певного змісту освіти, але й адекватних методів та тех-нологій навчання; вивчення інформатики із застосуванням дистанційного навчання дає можливість уч-ням ВНЗ і середніх загальноосвітніх навчальних закладів отримувати додаткові знання і навички інфор-маційно-комунікативної культури.
Охарактеризованы технологии компетентностного подхода в обучении информатике на примере применения элементов самообразования и дистанционного обучения. Выяснено, что формирование ком-петентностей учащихся обусловлено реализацией не только определенного содержания образования, но и адекватных методов и технологий обучения; изучение информатики с применением дистанционного обучения дает возможность учащимся ВУЗов и средних общеобразовательных учебных заведений полу-чить дополнительные знания, и навыки информационно-коммуникативной культуры.
Technologies of competence approach in teaching computer science at the example of self-application of elements and distance learning are characterized. It was found that the formation of the competences of students caused by not only the specific content of education, but adequate methods and learning technologies; informa-tion technology learning with the use of distance learning allows students of higher educational establishments and secondary schools to gain additional knowledge and skills of information and communication culture.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/56
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sejdametova_Tereschenko.pdf176,48 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.