Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8741
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorBodnar, O. S.-
dc.date.accessioned2018-04-05T06:55:53Z-
dc.date.available2018-04-05T06:55:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationBodnar O. S. Philosophical principles of expertise And their significance for educational expert activity / O. S. Bodnar // SCIENCE and EDUCATION a NEW DIMENSION. Humanities and Social Sciences. V(20), Issue 120 – 2017. – S. 49–52 // Доступ: http://scaspee.com/all-materials/philosophical-principles-of-expertiseand-their-significance-for-educational-expert-activity-o-s-bodnaruk_UA
dc.identifier.issn2308-5258-
dc.identifier.issn2308-1996-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8741-
dc.description.abstractThis article is dedicated to examination of philosophical outlook to expertise as a main tool of objects assessment in education. The author analyses the theory of knowledge and cognition by philosophical concepts, categories and notions. The article determines types, forms, models of cognition and their criteria. It also substantiates significance of philosophical principles of scientific and expert knowledge for work of educational expert.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectidealistic and materialistic cognitionuk_UA
dc.subjectscientific and expert cognitionuk_UA
dc.subjectsubjectuk_UA
dc.subjectknowledgeuk_UA
dc.subjectexpertuk_UA
dc.subjectexpert workuk_UA
dc.titlePhilosophical principles of expertise And their significance for educational expert activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bodnar_Будапешт.pdf1,44 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.