Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8741
Название: Philosophical principles of expertise And their significance for educational expert activity
Авторы: Bodnar, O. S.
Библиографическое описание: Bodnar O. S. Philosophical principles of expertise And their significance for educational expert activity / O. S. Bodnar // SCIENCE and EDUCATION a NEW DIMENSION. Humanities and Social Sciences. V(20), Issue 120 – 2017. – S. 49–52 // Доступ: http://scaspee.com/all-materials/philosophical-principles-of-expertiseand-their-significance-for-educational-expert-activity-o-s-bodnar
Дата публикации: 2017
Ключевые слова: idealistic and materialistic cognition
scientific and expert cognition
subject
knowledge
expert
expert work
Краткий осмотр (реферат): This article is dedicated to examination of philosophical outlook to expertise as a main tool of objects assessment in education. The author analyses the theory of knowledge and cognition by philosophical concepts, categories and notions. The article determines types, forms, models of cognition and their criteria. It also substantiates significance of philosophical principles of scientific and expert knowledge for work of educational expert.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8741
ISSN: 2308-5258
2308-1996
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bodnar_Будапешт.pdf1,44 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.