Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8741
Назва: Philosophical principles of expertise And their significance for educational expert activity
Автори: Bodnar, O. S.
Бібліографічний опис: Bodnar O. S. Philosophical principles of expertise And their significance for educational expert activity / O. S. Bodnar // SCIENCE and EDUCATION a NEW DIMENSION. Humanities and Social Sciences. V(20), Issue 120 – 2017. – S. 49–52 // Доступ: http://scaspee.com/all-materials/philosophical-principles-of-expertiseand-their-significance-for-educational-expert-activity-o-s-bodnar
Дата публікації: 2017
Ключові слова: idealistic and materialistic cognition
scientific and expert cognition
subject
knowledge
expert
expert work
Короткий огляд (реферат): This article is dedicated to examination of philosophical outlook to expertise as a main tool of objects assessment in education. The author analyses the theory of knowledge and cognition by philosophical concepts, categories and notions. The article determines types, forms, models of cognition and their criteria. It also substantiates significance of philosophical principles of scientific and expert knowledge for work of educational expert.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8741
ISSN: 2308-5258
2308-1996
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bodnar_Будапешт.pdf1,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.