Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/890
Title: Формування комп’ютерної культури в майбутніх інженерів-педагогів на основі інтеграції психолого-педагогічної і фахової підготовки
Other Titles: Формирование компьютерной культуры у будущих инженеров-педагогов на основе интеграции психолого-педагогической и профессиональной подготовки
Formation of a computer culture in the future engineers-teachers on the basis of integration psycho-educational and professional training
Authors: Горбатюк, Роман Михайлович
Bibliographic description (Ukraine): Горбатюк, Р. Формування комп'ютерної культури в майбутніх інженерів-педагогів на основі інтеграції психолого-педагогічної і фахової підготовки / Р. Горбатюк // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 1. – С. 157-163.
Issue Date: Feb-2009
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: формування комп’ютерної культури
майбутні інженери-педагоги
психолого-педагогічна підготовка
фахова підготовка
Series/Report no.: Педагогіка
Abstract: У статті проаналізовано актуальність формування комп’ютерної культури в майбутніх інженерів-педагогів. На основі інтеграції дисциплін психолого-педагогічної та фахової підготовки побудована модель та визначені компоненти педагогічного процесу. Доведено, що для формування комп’ютерних здібностей студентів потрібна система методів навчання, побудована на засадах інтеграційного аналізу.
В статье проанализированы актуальность формирования компьютерной культуры у будущих инженеров-педагогов. На основе интеграции дисциплин психолого-педагогической и профессиональной подготовки построена модель и определены компоненты педагогического процесса. Доказано, что для формирования компьютерных способностей студентов нужна система методов обучения, построенная на принципах интеграционного анализа.
The paper explores the relevance of computer culture in the formation of future engineers-teachers. Based on the integration of psycho-educational courses and professional training a model and identified components of the pedagogical process. It is proved that for the formation of computer skills students need a system of teaching methods, based on the principles of integrative analysis.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/890
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 1
Наукові публікації працівників кафедри комп'ютерних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gorbatyk.pdf151,56 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.