Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/890
Назва: Формування комп’ютерної культури в майбутніх інженерів-педагогів на основі інтеграції психолого-педагогічної і фахової підготовки
Інші назви: Формирование компьютерной культуры у будущих инженеров-педагогов на основе интеграции психолого-педагогической и профессиональной подготовки
Formation of a computer culture in the future engineers-teachers on the basis of integration psycho-educational and professional training
Автори: Горбатюк, Роман Михайлович
Бібліографічний опис: Горбатюк, Р. Формування комп'ютерної культури в майбутніх інженерів-педагогів на основі інтеграції психолого-педагогічної і фахової підготовки / Р. Горбатюк // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 1. – С. 157-163.
Дата публікації: лют-2009
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: формування комп’ютерної культури
майбутні інженери-педагоги
психолого-педагогічна підготовка
фахова підготовка
Серія/номер: Педагогіка
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано актуальність формування комп’ютерної культури в майбутніх інженерів-педагогів. На основі інтеграції дисциплін психолого-педагогічної та фахової підготовки побудована модель та визначені компоненти педагогічного процесу. Доведено, що для формування комп’ютерних здібностей студентів потрібна система методів навчання, побудована на засадах інтеграційного аналізу.
В статье проанализированы актуальность формирования компьютерной культуры у будущих инженеров-педагогов. На основе интеграции дисциплин психолого-педагогической и профессиональной подготовки построена модель и определены компоненты педагогического процесса. Доказано, что для формирования компьютерных способностей студентов нужна система методов обучения, построенная на принципах интеграционного анализа.
The paper explores the relevance of computer culture in the formation of future engineers-teachers. Based on the integration of psycho-educational courses and professional training a model and identified components of the pedagogical process. It is proved that for the formation of computer skills students need a system of teaching methods, based on the principles of integrative analysis.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/890
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 1
Наукові публікації працівників кафедри комп'ютерних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gorbatyk.pdf151,56 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.