Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3 : [72] Главная страница коллекции Просмотр статистики
ЗМІСТ
| Теоретико-методологічні засади технологічної та професійної освіти | |
| Сидоренко В. К. Вплив розвитку технологій на формування середовища людської життєдіяльності | 3 | 
| Гуревич Р. М. Трудове навчання в сучасні школі: яким йому бути? | 9 | 
| Коберник О. М. Теоретико-методологічні підходи до обґрунтування концепції технологічної освіти | 14 | 
| Шереметьєва Ю. А. Загально-теоретичні аспекти проблеми змісту професійної освіти | 21 | 
| 28 | |
| Петренко Л. М. Аналіз інформації в проектуванні розвитку професійно-технічного навчального закладу | 35 | 
| Оршанський Л. В. Проектування як важлива умова професійної підготовки сучасних студентів | 41 | 
| МЕТОДИКА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ | 
 | 
| Севастьянова О. С. Ігровий характер навчально-пізнавальної діяльності учнів | 47 | 
| 54 | |
| 58 | |
| 64 | |
| 69 | |
| 76 | |
| Мельник Г. М. Навчально-пізнавальна діяльність учнів в умовах проектно-технологічної системи | 82 | 
| 88 | |
| МЕТОДИКА ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ТА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ | 93 | 
| Терещук А. І. Ґенеза проблеми профільного навчання у вітчизняному досвіді шкільної освіти | 93 | 
| 99 | |
| 105 | |
| Сажко Г. І. Концепція адресної підготовки операторів комп’ютерного набору до безпомилкової діяльності | 109 | 
| Стойчик Т. І. Основні аспекти професійного відбору на підготовку кваліфікованих робітників гірничого профілю в умовах професійно-технічного навчального закладу | 118 | 
| Герлянд Т. М. Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх кваліфікованих робітників: проблеми та перспективи реалізації за сучасних умов | 125 | 
| Кочубей А. В. Особливості застосування етнопедагогічних технологій у професійній технічній освіті | 129 | 
| Єжова О. О. Проектування педагогічної системи формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів професійно-технічних навчальних закладів | 135 | 
| ДЕКОРАТИВНО-УЖИТКОВЕ МИСТЕЦТВО Й ЕТНОДИЗАЙН У ТЕХНОЛОГІЧНІЙ І ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ | |
| Бучківська Г. В. Проектування етнохудожнього середовища в контексті професійної підготовки майбутніх педагогів | 142 | 
| Цісарук В. Ю. Ретроспективний аналіз та сучасний стан фахової художньо-трудової підготовки студентів у навчальних закладах Галичини | 147 | 
| Титаренко В. П. Вишивальне мистецтво на Полтавщині | 154 | 
| Дігтяр Н. М. Вивчення технологічних особливостей виконання української картини на склі в загальноосвітній школі | 157 | 
| Ліщинська-Кравець Г. Л. Художньо-трудова підготовка як чинник формування педагогічної майстерності майбутніх учителів технологій | 160 | 
| Драшко О. М. Підготовка вчителів праці до використання художніх ремесел: історичний аспект | 165 | 
| Тимків Б. М. Роль етнодизайну в підготовці художників декоративно-прикладного мистецтва | 170 | 
| Савенко І. В. Дидактичні принципи створення навчального курсу «Основи графічного дизайну» | 175 | 
| Павх С. П. Удосконалення змісту підготовки майбутніх вчителів технології у процесі вивчення декоративно-прикладного мистецтва | 179 | 
| Ломницький Я. Т. Проблема вивчення студентами проектування верстата для плоского та рельєфного різьблення | 185 | 
| застосування інформаційних технологій в технологічній та професійній освіті | |
| Тверезовська Н. Т., Касаткін Д. Ю. Інформаційно-освітнє середовище навчання: історія виникнення, класифікація та функції | 190 | 
| Ільясова Ф. С. Теоретико-методологічні особливості проектування програмного забезпечення | 196 | 
| Сопіга В. Б. Методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках креслення в школі технологічного профілю | 205 | 
| Уруський А. В. Шляхи використання комп’ютерної техніки в умовах інформаційного суспільства | 210 | 
| Луцик І. Б., Лашкевич В. В. Специфіка застосування інфографічних методів представлення знань у навчальному процесі | 216 | 
| Кириленко В. В. Проблеми формування інформаційної культури студентів у вищій професійній освіті | 222 | 
| Гаврищак Г. Р. Застосування комп’ютерно-орієнтованих технологій навчальної графічної діяльності студентів педагогічних вузів | 226 | 
| Карлінська Я. В. Модель формування інформаційної компетентності студентів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін | 230 | 
| Волкова Н. В. Дидактичний супровід організації навчальної діяльності майбутніх учителів трудового навчання як системоутворювальний чинник інформаційної культури | 236 | 
| ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ | |
| Туранов Ю. О. Формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій на засадах проектної технології | 242 | 
| Моштук В. В. Культурно-освітній простір вищого навчального закладу як важливий чинник формування проектно-технологічної культури майбутнього вчителя технологій і креслення | 247 | 
| Мамус Г. Ф., Пінаєва О. Ю. Метод проектів у системі підготовки сучасного вчителя технологій | 255 | 
| Білосевич І. А. Структурне обґрунтування та розвиток технічного мислення у майбутніх учителів технологій | 261 | 
| Цина А. Ю. Дослідно-експериментальна перевірка ефективності особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів технологій | 264 | 
| Тархан Л. З., Шаріпова Е. Р. Суть проектного підходу до організації педагогічної практики майбутніх інженерів-педагогів | 272 | 
| Ткачук С. І. Інноваційні педагогічні технології як аспект підготовки майбутніх учителів технологічної освіти до формування в учнів технологічної культури | 278 | 
| Гедзик А. М. Елементи технічного конструювання в професійно-графічній підготовці майбутніх учителів технологій | 287 | 
| Авраменко О. Б. Компетентнісний підхід при вивченні технічних дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів технології | 292 | 
| Срібна Ю. А. Дизайн-освіта як складова професійної підготовки вчителя технології | 296 | 
| Пашинський А. М., Загородній Р. І. Особливості підготовки майбутніх фахівців транспортної справи та її реалізація у навчальному процесі | 301 | 
| МЕТОДИКА ІНЖЕНЕРНОЇ ТА ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ | |
| Приступа В. В. Використання кейс-методу у формуванні економічної компетентності майбутніх інженерів радіозв’язку | 307 | 
| Дібрівна І. Е. Удосконалення підготовки студентів агротехнологічного спрямування під час вивчення математичних дисциплін із застосуванням інформаційних технологій | 313 | 
| Бочар Ю. І. Методичні особливості використання програмного пакету corelDRAW при підготовці фахівців інженерно-педагогічного напрямку | 318 | 
| Федорейко В. С., Горбатюк Р. М., Павх І. І., Рутило М. І. Імітаційне комп’ютерне моделювання як ефективний засіб підготовки майбутніх учителів технології та інженерів-педагогів | 327 | 
| Скварок М. Ю. Особливості професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів з проектування одягу | 334 | 
| Авєршин А. О., Яковенко Т. В. Застосування інноваційних педагогічних технологій в процесі методичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів | 338 | 
| Горбатюк Р. М., Федорейко В. С. Експериментальне дослідження компонентів професійної готовності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю | 343 | 
| Кадемія М. Ю. Використання Веб-квестів у процесі підготовки вчителя технології | 350 | 
| Ашеров А. Т. Методична система навчання ергономічній експертизі трудового середовища | 354 | 
| Савченко Л. О. Проектні технології як засіб підвищення якості знань студенів вищої педагогічної школи | 362 | 
| ЗА РУБЕЖЕМ | |
| Сергеєва Л. М. Оцінка та визнання попереднього навчання: досвід професійних навчальних закладів Канади | 367 | 
| Горай О. В. Проблеми професійної підготовки медичних сестер до санітарно-гігієнічного виховання та профілактичної роботи зі школярами в Польщі та Україні | 371 | 
| Мейєр Бердн. Система професійної орієнтації в Німеччині | 377 | 
| Монько Р. М. Історичний аналіз становлення системи підготовки вчителів «Техніки та інформатики» в республіці Польща | 385 | 
| Жигірь В. І. Аналіз досвіду підготовки компетентного менеджера освіти у зарубіжних дослідженнях | 390 | 
| ВИВЧАЄМО ДОСВІД | |
| Кращенко Ю. П. Виховання лідерських якостей майбутніх учителів у Полтавському молодіжному проекті «Школа місцевого і студентського самоврядування«Лідер майбутнього»» | 398 | 
| Козяр М. М. Навчально-демонстраційна програма «Робочі кресленики деталей машинобудування» | 404 | 
| Гушулей Й. М., Калушка В. П., Гушулей І. В. Використання електронного навчально-методичного комплексу в технологічній підготовці учнівської молоді | 410 | 
| Сорока Т. П. Теоретичні основи організації проектно-технологічної діяльності студентів інженерно-педагогічного факультету | 414 | 

