Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37520
Назва: Relationship between Stressors and Students’ Academic Achievements with mediation of coping strategies: à Survey of Gomal University, Khyber Pakhtun Khwa, Pakistan
Інші назви: Зв'язок між стресорами та академічними досягненнями студентів з посередництвом стратегій подолання: опитування Гомальського університету, Хайбер-Пахтунхва, Пакистан
Автори: Khan, Muhammad Faheem
Noor, Safia
Бібліографічний опис: Faheem Khan, Safia Noor Relationship between Stressors and Students’ Academic Achievements with mediation of coping strategies: à Survey of Gomal University, Khyber Pakhtun Khwa, Pakistan // Social Work and Education. Ternopil : Vector, 2025. Vol. 12. No. 3. P. 499-507. DOI : 10.25128/2520-6230.25.3.17
Дата публікації: 2025
Видавництво: Vektor
Ключові слова: stressors
academic achievement
coping strategies
стресори
академічні досягнення
стратегії подолання
Короткий огляд (реферат): The current study focuses on the relationship between stressors and academic achievement of students with the mediating of coping strategies. Students of Gomal University Dera Ismail Khan (D.I.K) were participated in the study. A sample of 389 students was selected through stratified sampling method. A self-developed questionnaire was distributed among the students for data collection. Regression techniques and Hayes (2015) process macro was used for mediation analysis. The result of the study indicates that coping strategies partially mediates in the association between stressors and students’ academic performance.
Це дослідження зосереджено на зв'язку між стресорами та академічними досягненнями студентів з посередництвом стратегій подолання. У дослідженні взяли участь студенти Гомальського університету Дера Ісмаїл Хан (D.I.K). Вибірка з 389 студентів була відібрана методом стратифікованої вибірки. Для збору даних серед студентів було розповсюджено самостійно розроблену анкету. Для аналізу посередництва використовувалися методи регресії та макропроцес Хейса (2015). Результати дослідження показують, що стратегії подолання частково опосередковують зв'язок між стресорами та академічною успішністю студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://journals.uran.ua/swe/issue/view/19826
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37520
ISSN: 2520-6230
2520-6451
Розташовується у зібраннях:Social Work and Education Vol. 12. No. 3 (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_Khan.pdf746,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.