Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21097
Title: GENDER IDENTITY OF THE DEPRIVED YOUTH AS AN INTEGRATIVE PSYCHOLOGICAL PHENOMENON
Other Titles: Ґендерна ідентичність депривованого юнацтва як інтегративний психологічний феномен
Гендерная идентичность депривированного юношества как интегративный психологический феномен
Authors: Kiz’, O. В.
Bibliographic description (Ukraine): Kiz’ O. В. GENDER IDENTITY OF THE DEPRIVED YOUTH AS AN INTEGRATIVE PSYCHOLOGICAL PHENOMENON // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 5. C. 44–52.
Issue Date: 2012
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: deprived
psychologicalreadinesstobe married
ego-image
self-consciousness
valueorientations
genderroles
socialization
ґендерна ідентичність
депривація
депривоване юнацтво
соціалізація
ґендерні орієнтації
гендерний образ чоловіка/жінки
ґендерна поведінка
гендерная идентичность
гендерные ориентации
депривация
депривированное юношество
социализация
гендерный образ мужчины/женщины
гендерное поведение
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: The article studies the problem of the gender identity of boys and girls with different parent-child relationships experience. It was found out by experiments that deprived social conditions reflect gender orientations, ego-image, manifestations of gender behavior, lifestyle, and personal qualities of youth. The formation of gender identity in terms of deprivation is characterized by inadequate absorption of samples of gender stereotypes that leads to sex undifferentiated type of behavior, hyper masculinity girls, diffuse gender splitting ego image.
Розкрито особливості гендерної ідентичності юнаків та дівчат з різним досвідом батьківсько- дитячих взаємин. Експериментально встановлено, що деприваційні умови соціалізації знаходять свій відбиток у ґендерних орієнтаціях, образі Я, проявах ґендерної поведінки, способі життя, особистісних якостях юнацтва. Становлення ґендерної ідентичності в умовах депривації характеризується неадекватністю засвоєння зразків ґендерних стереотипів, що призводить до статевонедиференційованого типу поведінки, гіпермаскулінності дівчат, дифузного розщеплення ґендерного образу Я.
Раскрыты особенности гендерной идентичности юношей и девушек с разным опытом родительско-детский взаимоотношений. Экспериментально установлено, что депривационные условия социализации находят отпечаток в гендерных ориентациях, образе Я, проявлениях гендерного поведения, способе жизни, личностных качествах юношества. Становление ґендерной идентичности в условиях депривации характеризуется неадекватностью освоения примеров ґендерных стереотипов, что приводит к полонедифференцированному типу поведения, гипермаскулинности девушек, диффузного расщепления ґендерного образа Я.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21097
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KIZ’.pdf318,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.