Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21097
Назва: GENDER IDENTITY OF THE DEPRIVED YOUTH AS AN INTEGRATIVE PSYCHOLOGICAL PHENOMENON
Інші назви: Ґендерна ідентичність депривованого юнацтва як інтегративний психологічний феномен
Гендерная идентичность депривированного юношества как интегративный психологический феномен
Автори: Kiz’, O. В.
Бібліографічний опис: Kiz’ O. В. GENDER IDENTITY OF THE DEPRIVED YOUTH AS AN INTEGRATIVE PSYCHOLOGICAL PHENOMENON // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 5. C. 44–52.
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: deprived
psychologicalreadinesstobe married
ego-image
self-consciousness
valueorientations
genderroles
socialization
ґендерна ідентичність
депривація
депривоване юнацтво
соціалізація
ґендерні орієнтації
гендерний образ чоловіка/жінки
ґендерна поведінка
гендерная идентичность
гендерные ориентации
депривация
депривированное юношество
социализация
гендерный образ мужчины/женщины
гендерное поведение
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): The article studies the problem of the gender identity of boys and girls with different parent-child relationships experience. It was found out by experiments that deprived social conditions reflect gender orientations, ego-image, manifestations of gender behavior, lifestyle, and personal qualities of youth. The formation of gender identity in terms of deprivation is characterized by inadequate absorption of samples of gender stereotypes that leads to sex undifferentiated type of behavior, hyper masculinity girls, diffuse gender splitting ego image.
Розкрито особливості гендерної ідентичності юнаків та дівчат з різним досвідом батьківсько- дитячих взаємин. Експериментально встановлено, що деприваційні умови соціалізації знаходять свій відбиток у ґендерних орієнтаціях, образі Я, проявах ґендерної поведінки, способі життя, особистісних якостях юнацтва. Становлення ґендерної ідентичності в умовах депривації характеризується неадекватністю засвоєння зразків ґендерних стереотипів, що призводить до статевонедиференційованого типу поведінки, гіпермаскулінності дівчат, дифузного розщеплення ґендерного образу Я.
Раскрыты особенности гендерной идентичности юношей и девушек с разным опытом родительско-детский взаимоотношений. Экспериментально установлено, что депривационные условия социализации находят отпечаток в гендерных ориентациях, образе Я, проявлениях гендерного поведения, способе жизни, личностных качествах юношества. Становление ґендерной идентичности в условиях депривации характеризуется неадекватностью освоения примеров ґендерных стереотипов, что приводит к полонедифференцированному типу поведения, гипермаскулинности девушек, диффузного расщепления ґендерного образа Я.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21097
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KIZ’.pdf318,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.