Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23934
Название: Ефективність інформаційно-дидактичного середовища навчання хімії в контексті моделювання періодичної системи елементів
Авторы: Кириченко, Віктор
Библиографическое описание: Кириченко В. Ефективність інформаційно-дидактичного середовища навчання хімії в контексті моделювання періодичної системи елементів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 6. C. 74-80
Дата публикации: 2007
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): Розглядаються теоретичні та практичні аспекти структурно-системного конструювання інформаційних моделей і конструктів періодичної системи (ПС) елементів у курсі загальної хімії, які створюють передумови формування інноваційної інформаційно-дидактичного середовища навчання. Розроблена інформаційна система перцептивно-знакових наочно-графічних конструкцій і комплексів ПС елементів як комунікативно-діалоговий дидактичний фактор ефективного засвоєння знань та основа особисто орієнтованої; розвиваючої технології навчання студента і формування його системного мислення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/23934
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 6

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kyrychenko.pdf495,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.