Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30902
Название: WPŁYW STOSOWANYCH TECHNIK MINFULNESS U DZIECI I MŁODZIEŻY NA WSPOMAGANIE EDUKACJI SZKOLNEJ
Авторы: Shpomer, O. O.
Библиографическое описание: Shpomer O. O. WPŁYW STOSOWANYCH TECHNIK MINFULNESS U DZIECI I MŁODZIEŻY NA WSPOMAGANIE EDUKACJI SZKOLNEJ // Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді : матеріали третьої всеукраїнської наукової конференції з міжнародною участю (20 жовтня 2023 року). Тернопіль : ТАЙП, 2023. С. 34-36
Дата публикации: 20-окт-2023
Издательство: ТАЙП
Краткий осмотр (реферат): Autor podejmuje próbę badań w formie ankietowanej i wywiadu z uczniami które stosowały technikę uważności na lekcjach wychowania fizycznego. W publikacji zwraca uwagę na wpływ techniki uważności w edukacji szkolnej, relację rówieśnicze i samopoczucie przed i po stosowaniu midfulness.
The autor attempts to conduct research in the form of a survey and interview with students who used the minfulness technike during physical educations lessons and results , peer relationships, in school educations
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30902
Располагается в коллекциях:Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shpomer.pdf134,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.