Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30902
Назва: WPŁYW STOSOWANYCH TECHNIK MINFULNESS U DZIECI I MŁODZIEŻY NA WSPOMAGANIE EDUKACJI SZKOLNEJ
Автори: Shpomer, O. O.
Бібліографічний опис: Shpomer O. O. WPŁYW STOSOWANYCH TECHNIK MINFULNESS U DZIECI I MŁODZIEŻY NA WSPOMAGANIE EDUKACJI SZKOLNEJ // Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді : матеріали третьої всеукраїнської наукової конференції з міжнародною участю (20 жовтня 2023 року). Тернопіль : ТАЙП, 2023. С. 34-36
Дата публікації: 20-жов-2023
Видавництво: ТАЙП
Короткий огляд (реферат): Autor podejmuje próbę badań w formie ankietowanej i wywiadu z uczniami które stosowały technikę uważności na lekcjach wychowania fizycznego. W publikacji zwraca uwagę na wpływ techniki uważności w edukacji szkolnej, relację rówieśnicze i samopoczucie przed i po stosowaniu midfulness.
The autor attempts to conduct research in the form of a survey and interview with students who used the minfulness technike during physical educations lessons and results , peer relationships, in school educations
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30902
Розташовується у зібраннях:Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shpomer.pdf134,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.