Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30902
Title: WPŁYW STOSOWANYCH TECHNIK MINFULNESS U DZIECI I MŁODZIEŻY NA WSPOMAGANIE EDUKACJI SZKOLNEJ
Authors: Shpomer, O. O.
Bibliographic description (Ukraine): Shpomer O. O. WPŁYW STOSOWANYCH TECHNIK MINFULNESS U DZIECI I MŁODZIEŻY NA WSPOMAGANIE EDUKACJI SZKOLNEJ // Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді : матеріали третьої всеукраїнської наукової конференції з міжнародною участю (20 жовтня 2023 року). Тернопіль : ТАЙП, 2023. С. 34-36
Issue Date: 20-Oct-2023
Publisher: ТАЙП
Abstract: Autor podejmuje próbę badań w formie ankietowanej i wywiadu z uczniami które stosowały technikę uważności na lekcjach wychowania fizycznego. W publikacji zwraca uwagę na wpływ techniki uważności w edukacji szkolnej, relację rówieśnicze i samopoczucie przed i po stosowaniu midfulness.
The autor attempts to conduct research in the form of a survey and interview with students who used the minfulness technike during physical educations lessons and results , peer relationships, in school educations
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30902
Appears in Collections:Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shpomer.pdf134,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.