Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30902| Title: | WPŁYW STOSOWANYCH TECHNIK MINFULNESS U DZIECI I MŁODZIEŻY NA WSPOMAGANIE EDUKACJI SZKOLNEJ |
| Authors: | Shpomer, O. O. |
| Bibliographic description (Ukraine): | Shpomer O. O. WPŁYW STOSOWANYCH TECHNIK MINFULNESS U DZIECI I MŁODZIEŻY NA WSPOMAGANIE EDUKACJI SZKOLNEJ // Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді : матеріали третьої всеукраїнської наукової конференції з міжнародною участю (20 жовтня 2023 року). Тернопіль : ТАЙП, 2023. С. 34-36 |
| Issue Date: | 20-Oct-2023 |
| Publisher: | ТАЙП |
| Abstract: | Autor podejmuje próbę badań w formie ankietowanej i wywiadu z uczniami które stosowały technikę uważności na lekcjach wychowania fizycznego. W publikacji zwraca uwagę na wpływ techniki uważności w edukacji szkolnej, relację rówieśnicze i samopoczucie przed i po stosowaniu midfulness. The autor attempts to conduct research in the form of a survey and interview with students who used the minfulness technike during physical educations lessons and results , peer relationships, in school educations |
| URI: | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30902 |
| Appears in Collections: | Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Shpomer.pdf | 134,28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.