Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 381 до 400 з 578
Попередній перегляд | Дата випуску | Назва | Автор(и) |
| 2020 | Гіперактивність дітей молодшого шкільного віку: медико-психологічні та соціально-педагогічні виміри | Мордованець, М. А; Кізь, Ольга Богданівна; Mordovanets, M.A; Kiz, O.B. |
| 2020-05-13 | Куди піти вчитися: як у Тернополі стати фахівцем у соціальній сфері | Главацька, Ольга Леонідівна; Олійник, Галина Михайлівна |
| 2020 | Орієнтовне календарне планування уроків української мови (122 год) за підручником «Українська мова та читання» : підруч. для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Ч.1». | Вашуленко, Микола; Васильківська, Надія Адамівна; Дубовик, Світлана |
| 2020 | Загальні методичні рекомендації щодо навчання української мови в 3 класі | Вашуленко, Микола; Васильківська, Надія Адамівна; Дубовик, Світлана |
| 2020 | Justification of the professional image for the development of the educator's professional image | Zaplatynska, Anna; Zavadska, Tetiana; Oliinyk, Halyna; Pavelkiv, Roman; Panchenko, Tetiana; Sichkar, Svitlana; Vasylieva-Khalatnykova, Maryna |
| 2020 | Соціальний аніматор як суб’єкт соціокультурної діяльності | Олійник, Галина Михайлівна; Главацька, Ольга Леонідівна; Брижак, Надія Юріївна |
| 2020 | Підготовка майбутніх менеджерів соціокультурної сфери до анімаційної діяльності | Главацька, Ольга Леонідівна; Олійник, Галина Михайлівна |
| 2020 | Interesting linguistics as a means of formation of primary school student’s language personality | Odyntsova, H. S. |
| 2020 | Вербалізація концепту «мова» у лінгвістичних афоризмах | Одинцова, Галина Степанівна |
| 2020 | Інтерактивні методи роботи з підручником у початковій школі | Кодлюк, Ярослава Петрівна; Шишак, А. М. |
| 2020 | Тенденції ілюстрування підручників для початкових шкіл України другої половини ХХ століття (1950–1980 рр.) | Кодлюк, Ярослава Петрівна; Погонець, Іванна Василівна |
| 2019 | Незабутні миттєвості співпраці | Кодлюк, Ярослава Петрівна; Корнієнко, Софія Марківна |
| 2020 | Особливості становлення старшокласника як суб'єта власного життя | Олексюк, Вікторія Романівна |
| 2019 | Моделі психолого-педагогічної допомоги дітям з розладами спектру аутизму | Олексюк, Вікторія Романівна |
| 2020 | Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи на засадах сталого розвитку | Чайковська, Ганна Богданівна |
| 2020 | Формування психологічно безпечного освітньо-наукового середовища в закладі вищої освіти | Мешко, Галина Михайлівна; Мешко, Олександр Іванович |
| 2021 | The Integrative Nature of Interculturalism in Galicia at the Beginning of the 20th Century | Sokol, Mariana; Tsaryk, Olha; Drozdova, Irina; Kravchuk, Leonid; Kadobnyj, Taras; Bilous, Yulia; Kotsyuba, Roman |
| 2020 | Історичний огляд поняття "порядок слів" у слов’янському мовознавстві (формально граматичний аспект) | Турко, Ольга Василівна |
| 2020 | Лінгводидактичний аспект культури мовлення майбутніх учителів початкової школи | Турко, Ольга Василівна |
| 2020 | Features of the Fundamentalization of Education in Higher Educational Institutions of Ukraine in the Context of Sustainable Development | Rudyshyn, Sergii D.; Kravets, Volodymyr P.; Samilyk, Valentyna I.; Sereda, Tetyana V.; Havrylin, Vitalii O. |
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 381 до 400 з 578